Додаток
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 17.08.2016р. № 1/9-437
Початкова школа
У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією
компетентнісного підходу. Компетентнісні результати
навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.),
вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета
(2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба
у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах
компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній
діяльності педагогів.
Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів
сприяють:
зміни
підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації
навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне
структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);
розширення діапазону організаційних форм, методів
навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну
спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної
діяльності.Детальніше.
Немає коментарів:
Дописати коментар