МО вчителів гуманітарного циклу

Відомості про членів шкільного методичного об’єднання вчителів,
що викладають предмети гуманітарного циклу

Прізвище, ім’я,
по батькові
Освіта за фахом
(назва закладу,
рік закінчення)
Загальний педагогічний стаж
Посада
Які предмети
 викладає
Кваліфікаційна категорія.
Рік останньої атестації
Курси
(коли, де)
Позакласна робота з предмета
Нагороди,
звання
1

Панова
Галина Володимирівна
Вчитель української мови та літератури,
КДПІ,
Філологічний факультет,1974
46
Вчитель
Світову літературу,
укрмову та літературу

Вища
2014
2014
КОІППО
Гурток
«Дивослово»
Різні заходи
Знак «Відмінник освіти України»,
Старший вчитель
Почесна Грамота Міністерства освіти
2
Панов Олександр Іванович
Вчитель української мови та літератури,
КДПІ,
Філологічний факультет,1974
43
Директор
Укрмову та літературу
Вища, 2014
2015
КОІППО

Знак «Відмінник освіти України»,
Старший вчитель
Почесна Грамота Міністерства освіти
3
Панов
 Геннадій
Олександрович
Вчитель української мови та літератури,
КДПІ,
Філологічний факультет, 2003
10
Вчитель
Укрмову та літературу

І категорія,
2014
2014,
КОІППО
Гурток
«Проекти і презентації»

5
Заєць
Вікторія Сергіївна
Вчитель української мови та літератури,
КДПУ,
Філологічний факультет,1995
120
Вчитель,
ЗДВР
Укрмову та
літературу
Спеціаліст І категорії,
2014
2014,
КОІППО
Різні заходи

6
Бондаренко
Ніна
Іванівна
Вчитель української мови та літератури,
КДПУ,
Філологічний факультет,1977
38
Вчитель
Укрмову, світову та українську літературу
Вища,
2012
2014, КОІППО
Різні заходи






















ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
І ЗАСІДАННЯ
(СЕРПЕНЬ)
1. Проблемно-аргументований аналіз роботи методичного об’єднання за минулий рік. та завдання і шляхи їх вирішення на наступний навчальний рік. (Панова Г.В.)
2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення мови та літератури у 2015 – 2016 навчальному році (Панов Г.О.)
3. Програмне та навчально-методичне забезпечення викладання предметів гуманітарного циклу. Повторне опрацювання пояснювальних записок. (Панов О.І.)
4. Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови та літератур. Дотримання єдиного орфографічного режиму. (Панов О.І.)
5. Методичні рекомендації щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови. (Заєць В.С.)

ІІ ЗАСІДАННЯ
(ЛИСТОПАД)
ТЕМА. Розвиток творчих здібностей на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності.
1. Творчість як прояв обдарованості. (Доповідь Бондаренко Н.І.)
2. Створення умов для активізації творчої діяльності учнів на уроках. (Співдоповідь Заєць В.С.)
3. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках української мови та літератури. (Співдоповідь Панова Г.В.)
4. Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів. (Співдоповідь Панова Г.В.)
5. Відкритий урок у 10  класі.
Підготовка до твору-роздуму на тему: «Що я можу зробити для рідної мови». (Панов Г.О.)
Мета: спостерігати, як розвиваються комунікативні компетенції учнів; як виробляється система поглядів щодо необхідності мінімуму мовних знань; як школярі оперують лінгвістичними поняттями.
6. Обговорення уроку.
7. Про підготовку та проведення шкільної та районної олімпіад з української мови та літератури та конкурсу знавців рідної мови ім. П.Яцика. Обговорення завдань до шкільної олімпіади та конкурсу. (Панова Г.В.)

ІІІ  ЗАСІДАННЯ
(СІЧЕНЬ)
ТЕМА. Текстоцентричний підхід до вивчення рідної мови.
1. Текстоцентричний підхід до вивчення рідної мови і формування навчальних компетентностей учнів. (Панова Г.В.)
2. Лінгвістичне дослідження у формуванні навчальних компетентностей учнів. (Заєць В.С.)
3. Комунікативна компетенція учнів: формат уроків рідної мови. (Панова А.М.)
4. Використання методу проектів на уроках словесності. (Панов Г.О.)
5. Відкритий урок у 5 класі. Квіти – краса життя. Особливості побудови опису. (Панова А.М.)
Мета: спостерігати, як пробуджуються пізнавальні інтереси до історії українського народу, як розвивається комунікативна компетенція школярів.
6. Обговорення  уроку.
7. Обговорення результатів ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика, ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури. (Панова Г.В.)

ІV ЗАСІДАННЯ
(БЕРЕЗЕНЬ)
ТЕМА. Інноваційний урок літератури: координати творчості.
1. Моделювання уроку літератури як творчий процес. (Панова Г.В.)
2. Творча лабораторія словесника. (Бондаренко Н.І.)
3. Комп’ютерні технології на уроках літератури. (Панов Г. О.)
4. Відкритий урок у 5 класі. «Книги читай – розуму набирай». Урок позакласного читання.
5. Обговорення уроку.
6. Чому можна навчитися у вчителів методичне об’єднання гуманітарного циклу? Захист інновацій.
7. Взаємоперевірка стану учнівських зошитів.

V ЗАСІДАННЯ
(ТРАВЕНЬ)
1. Про підсумки роботи методичного об’єднання у сфері наукової та інноваційної діяльності над проблемою «Розвивальне навчання як спосіб розвитку особистості та індивідуальності в контексті формування в них здорового способу життя». ( Панова Г.В.)
2. Стан виконання навчальних програм. (Заєць В.С., Бондаренко Н.І.)
3. Використання передового педагогічного досвіду в діяльності вчителів методичне об’єднання. (Панов О.І.)
4 . Зернини передового педагогічного досвіду. Презентація вчителями власних педагогічних ідей.
Захист інновацій. (Члени методичного об’єднання)
5. Завдання на новий навчальний рік.

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
Вересень
1. Вивчення нормативних документів
2. Перевірити забезпечення учнів підручниками.
3. Опрацювання Правил внутрішкільного розпорядку, інструктажу з техніки безпеки.
4. Оновлення стендів у кабінетах.
Жовтень
І . Інструктивно-методична нарада.
1. Огляд новин методичної літератури. Ознайомлення з інформацією про наявність методичної літератури. Налагодження обміну.
2. Обговорення матеріалів Міжнародного конкурсу ім. П.Яцика.
3. Оновлення банку даних обдарованих дітей.
4. Дотримання єдиного орфографічного режиму на уроках української мови та літератури.
5. Участь у проведенні педради на тему: « Формування здоров’язбережувальної  компетенції школярів в умовах роботи школи».
Листопад
1. Проведення І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, І туру Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.
2. Участь у роботі районних комісій під час проведення районної олімпіади з української мови.
3. Узяти участь у роботі педконсиліуму щодо визначення реальних навчальних можливостей та адаптації учнів 5 класу.
Грудень
І. Інструктивно-методична нарада:
1. Обговорення результатів районної олімпіади.
2. Обговорення результатів навчальних досягнень учнів у І семестрі з української мови та літератури.
Січень
1. Взяти участь у районних заходах з рідної мови.
2. Захист наукових робіт гуртків. Звіт керівників гуртків.
3. Взяти участь у методичному тижні обміну досвідом на тему: «Крокуємо в ногу з сьогоденням».
Лютий
1. Випустити методичний бюлетень за результатами методичного тижня.
2. Виготовити буклет «Поети рідного краю».
3. Взаємовідвідування уроків.
Березень
1. Взаємоперевірка зошитів з метою усунення недоліків у дотриманні єдиного орфографічного режиму учнями.
2. Взяти участь у роботі педради «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні моральних цінностей школярів».
3. Провести предметний тиждень з української мови та літератури.
Квітень
1. Узяти участь у засіданні атестаційної комісії по атестації педпрацівників.
2. Робота по зміцненню матеріальної бази кабінетів.
3.Опрацювання матеріалів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури
Травень
1. Узяти участь у науково-практичній конференції «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»
2. Визначення сформованості предметних компетентностей учнів з української мови та літератур. Складання звіту всіма членами методичне об’єднання.

Проблемні питання, над якими працюють вчителі
№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Проблемне питання
1
Панова Галина Володимирівна
Розвиток у школярів навичок самонавчання та самовиховання  в світі здорового способу життя
2
Панов Геннадій Олександрович
Формування творчої особистості учня шляхом дослідницької роботи з використанням  ІКТ технологій
3
Панов Олександр Іванович
Розвиток творчих здібностей учнів  під час викладання мови та літератури в контексті формування здорового способу життя
4
Заєць Вікторія Сергіївна
Формування творчого потенціалу учнів на уроках мови та літератури
5
Бондаренко Ніна Іванівна
Використання творів образотворчого мистецтва на уроках літератури як засіб формування творчої особистості школяра




Немає коментарів:

Дописати коментар